טיפים לארגון חתונה מוצלחת

התקופה שלפני החתונה היא תקופה שמזוהה בעיקר עם צפייה והתרגשות אבל גם עם עומס ולחץ רב. בתקופה זו אתם תקבלו את כל ההחלטות החשובות לקראת היום המרגש בחייכם.

כדי לצמצם מתחים שנובעים מלחץ זה, וכדי שתוכלו לפנות מקום לתחושות הנרגשות ובאמת להנות מהתקופה הזאת, ריכזנו עבורכם טיפים לארגון החתונה המושלמת:

1.שאבו השראה- בין אם אתם יודעים בדיוק איך אתם רוצים שהחתונה שלכם תראה ובין שאתם מרגישים חסרי כיוון לחלוטין, הדרך הטובה ביותר להתחיל בארגון החתונה היא לשאוב השראה.

בזכות העידן הטכנולוגי, ההשראה לאירוע שלכם נגישה מאי פעם. שאלו חברים, קראו בלוגים, וחפשו ברשתות החברתיות (אנחנו ממליצים בעיקר על רשתות ויזואליות יותר-כמו אינסטגרם ופינטרסט). בדרך זו, תוכלו להיחשף למגוון הרחב של האפשרויות הפרוסות בפניכם ולהתחיל לגבש תמונה מדוייקת יותר של איך היום החשוב הזה יראה.

2. TO DO LIST- כדי שהחתונה שלכם תהיה מושלמת עד לפרט האחרון – חשוב לא לשכוח אף מרכיב. בכדי לעשות זאת, העזרו בTO DO LIST שירכז עבורכם את כל המשימות לתקופה שלפני החתונה. לדוגמא : בחירת אולם, עיצוב ומשלוח הזמנות, בחירת צלם, בחירת DJ, שמלת כלה, קניית טבעות וכו'…

3. הגדירו משימות לפי זמן- לכל המשימות שכתבתם ב- TO DO LIST הגדירו מועד שבו תרצו להשלים אותו. לדוגמא- שליחת הזמנות מומלץ לבצע עד חודש לפני החתונה.

4. תיעדוף ולא התפשרות- טיפ מפתח לארגון חתונה מוצלחת הוא תיעדוף נכון של כל הגורמים המשפיעים על החתונה שלכם. כל זוג רוצה שהחתונה שלו תהיה מושלמת, ואכן, אין סיבה שהיא לא תהיה כזאת. עם זאת, לרוב יש צורך בתיעדוף. מה יותר חשוב לכם? אולם ברמה הגבוהה ביותר שיהווה בסיס ומעטפת מושלם לאירוע שלכם ? או אולי דווקא הצלם הכי נחשק ? או שמלה (שמלות?) הכלה הכי הכי ?

אנו ממליצים על רשימה מסודרת לפי סדר עדיפויות בכדי שתוכלו לחלק את התקציב שלכם בצורה הנכונה ביותר עבורכם.

5. היו מסודרים – הדרך הטובה ביותר לארגן את החתונה שלכם בראש שקט, היא שמירה על סדר וארגון. צרו שתי תיקיות במחשב : אחת – בה תרכזו את כל הפרטים שאתם מעוניינים לבדוק בתקופה של ארגון החתונה שלכם (לדוג'- רשימת צלמים אפשריים, רשימת מאפרות אפשריות, תמונות שעוררו בכם השראה וכו') והשנייה – תיקיה שבה תרכזו את כל המידע שכבר סגור לחתונה שלכם. חשוב שתקיה זו תכלול רשימת מוזמנים וריכוז של כל החוזים שחתמתם עליהם מול אנשי המקצוע שבחרתם (DJ, צלם, מאפרת וכו'). בצורה זו, כל המידע על החתונה שלכם ימצא במקום אחד בצורה מסודרת ולא תרגישו אבודים בין הרי המידע.

6. זכרו להנות – בסופו של דבר, כל תהליך ארגון החתונה נועד להבטיח אירוע מושלם שיסמן את תחילת חייכם המשותפים כזוג נשוי. ככזה, חשוב שתזכירו לעצמכם להנות מהדרך, כדי שחלילה לא תפסיקו לרגע להתרגש לקראת האירוע של חייכם.

אהבתם?

לשתף בטלגראם
לשתף בפייסבוק
לשתף בווטסאפ
לשתף בטוויטר

להשאיר תגובה:

Open chat
1
צריכים עזרה?
היי 👋
איך אפשר לעזור?